View Single Post
Old 08-23-2023, 03:13 AM  
manel88
Registered User
 
Industry Role:
Join Date: Aug 2023
Posts: 2
Quote:
Originally Posted by CEOSpanishAgency View Post
Dear,

We are searching for someone who can chat for our top 0,90% Spanish OnlyFans Model.
We need someone from Spain, not Latinos (because of the different type of words)

- Experienced
- Good internet connection
- Laptop

- Paid in % (commission)
- Shift can be discussed (hours/day)

If you know someone (a friend of yours for example) contact me by leaving a comment on this post and I can give you a % commission if he's a good chatter.

Have a nice day.
Hola, estoy interesado en este puesto. Me considero una persona emprendedora con gran capacidad de empatía con personas a las que no conozco, especialmente a través de mensajería de chat o llamadas telefónicas a puerta fría. Tengo experiencia como appointment setter para algunas formaciones y productos digitales. Actualmente busco nuevos retos y oportunidades. Me gustaría obtener más detalles sobre esta vacante. Conozco bien la plataforma Onlyfans y, por mis habilidades y experiencia, pienso que sería un gran chateados, capaz de mantener motivados y generar muchas interacciones y ventas. ¿Dispones de alguna forma de contacto? Gracias
manel88 is offline   Share thread on Digg Share thread on Twitter Share thread on Reddit Share thread on Facebook Reply With Quote